Aikuisten ryhmät

Kuntomix

Vaihtuvia erityyppisiä tunteja. Lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuusharjoittelua välineillä tai ilman. Tehotreeniä kevyempi tunti. Soveltuu aloittelijoille ja myös aktiiviliikkujille palauttavana harjoitteluna.

Ohjaajat: Päivi Seppä ja vaihtuvat vierailevat ohjaajat

Nettijumppa

Pieneen tilaan soveltuva viikoittain vaihtuva kehopainotreeni venyttelyineen. Varaa itsellesi jumppamatto, hikipyyhe ja juomapullo.

Ohjaaja: Marjaana Ansio

Tehotreeni

Tehokasta ja monipuolista sykettä kohottavaa treeniä; kiertoharjoittelua, toiminnallista harjoittelua ja kuntonyrkkeilyä, omankehonpainolla tai välineillä. Tunnin haastavuutta pystyy itse säätelemään, joten osallistua voi sekä aloittelijat että aktiiviliikkujat!

Ohjaajat: Armi Perttu, Janica Hakala

Ohjattu kuntosali 

Ohjattua kuntosaliharjoittelua circuit-tyyppisesti vaihtelevalla ohjelmalla. Tunti sisältää alkulämmittelyn sekä loppuvenyttelyt. Huom. Ryhmässä rajoitettu osallistujamäärä 15hlö! 

Ohjaajat: Milla Johansson, Anna Perttu, Susanna Perttu

Pilates

Pilates harjoittelun alkeet. Pilates harjoittelu vahvistaa koko kehoa, erityisesti myös sydäntä ja keuhkoja. Hyvä verenkierto, syvä hengitys ja keuhkokapasiteetin kasvu, voima ja notkeus sekä terveet luut ja nivelet, parantunut ryhti, tasapaino ja koordinaatio ja vahva keskivartalo on saavutettavissa säännöllisen harjoittelun avulla. Kuten myös energian ja kestävyyden parantuminen, stressin hallinta sekä erilaisten kipujen hellittäminen ja vammojen ennaltaehkäisy. Kunkin harjoittelijan mahdolliset liikerajoitteet otetaan huomioon ja tunnilla annetaankin paljon vaihtoehtoliikkeitä niitä tarvitseville. Erillinen osallistumismaksu jäsenmaksun lisäksi 40€ / 10x (syksy ja kevät erikseen).

Ohjaaja: koulutettu PilatesHealth ohjaaja Maija Survonen/Liikuntakeskus Spiraali

Äijjät

Monipuolista yleiskuntoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa lisäävää harjoittelua positiivisella hengellä. Tunti koostuu liikkuvuutta lisäävistä alku- ja loppuverryttelyistä sekä lihaskunto-osiosta vaihtuvalla ohjelmalla hyödyntäen mm. kehonpainoharjoittelua, kahvakuulaa tai muita välineitä. Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan ikään, kokoon ja kuntoon katsomatta. Ryhmään ovat tervetulleita kaikki omasta terveyskunnostaan kiinnostuneet.

Ohjaajat: Taina Jyräkoski, Petri Tähtikari